سایت ,طریق ,مرتبط ,استفاده ,دهید ,اینترنتی ,کلمات کلیدی ,رسانه اجتماعی ,قرار دهید ,اولین نتایج ,برای مثال ,میان اولین نتایج ,سکوهای رسانه اجتماع

چگونگی اجرای مبانی و مراحل اولیه بازاریابی مجازی (اینترنتی)

چگونگی اجرای مبانی و مراحل اولیه بازاریابی مجازی (اینترنتی)

بازاریابی اینترنتی در واقع تبلیغات و معرفی آنلاین کسب و کار و خدمات و محصولات مرتبط با آن می باشد و می توان از طریق آن میزان فروش محصولات را افزایش داد و کسب و کار را به میلیون ها کاربر آن لاین دیگر معرفی کرد. مبانی بازاریابی اینترنتی اغلب شامل یافتن کلمات کلیدی مناسب و معرفی آنها، افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت با افزایش رتبه سایت در موتورهای جست و جو، به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات از طریق رسانه اجتماعی و غیره می شود. با اجرای مراحل اولیه بازاریابی اینترنتی که در این مقاله ارائه شده اند، می توانید میزان فروش خود را افزایش دهید و همچنین میزان نمایش آنلاین وب سایت خود را نیز بالا ببرید.

 

بازاریابی اینترنتی در وب سایت شما

rightArrow(SMALLER)اسمی را برای دامنه خود انتخاب کنید که از کلمات کلیدی مرتبط با شرکت و یا کسب و کار شما تشکیل شده باشد. از این طریق  هنگامی که کاربران آن کلمات کلیدی خاص را در موتور جست و جو تایپ می کنند، وب سایت شما در میان  اولین نتایج موتور جست و جو قرار خواهد گرفت.  

rightArrow(SMALLER)وب سایتی را به دامنه وب خود بیفزایید. با استفاده از وب سایت می توانید مرتباً و دائماً محتوای وب سایت خود را به روز کنید و به محتوای قدیمی خود محتوای جدید اضافه کنید. برای مثال تصور کنید صاحب یک کسب و کار پرداخت وام های موعد دار هستید، از این رو می توانید پست هایی را در وب سایت خود بنویسید که با موضوع ذخیره پول مرتبط باشند و یا درباره مزایای دریافت چنین وام هایی صحبت کنند.

rightArrow(SMALLER)در میان مطالب وب سایت  به صورت کاملاً طبیعی از کلمات کلیدی منتخب خود استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط و تحریر محتوای منحصر به فرد و جالب توجه مرتبط با کسب و کار باعث می شود وب سایت شما در میان اولین نتایج موتور جست و جو قرار بگیرد و میزان ترافیک وب سایت را نیز افزایش می دهد.

rightArrow(SMALLER)در وب سایت خود صفحه ای را مخصوص "تماس با ما" قرار بدهید. از این طریق مشتریان احتمالی فوراً با شما تماس می گیرند و پرسش های خود را درباره خدمات و محصولات با شما در میان می گذارند و از این طریق بر روی افزایش میزان فروش نیز تأثیر می گذارند.در صفحه تماس با ما اطلاعاتی مانند شماره تلفن، آدرس ایمیل، آدرس دفتر کار و هرگونه اطلاعات دیگر درباره چگونگی تماس با خودتان را وارد کنید.

rightArrow(SMALLER)از ابزار تحلیلی و ردیابی استفاده کنید و از این طریق به ارزیابی متریک های وب سایت خود بپردازید. از طریق ابزاری همانند Google AnalyticsوBing Webmaster به ارزیابی معیارهای وب سایت بپردازید. اسامی صفحات وب و یا پست های وب سایت هایی که ترافیک بالایی را به دنبال خواهند داشت و همچنین مدت زمانی که کاربران صرف گشت و گذار در وب سایت شما می کنند، از جمله این متریک ها هستند.

rightArrow(SMALLER)از داده هایی که با استفاده از ابزارهای تحلیلی و ردیابی به دست آورده اید استفاده کنید و ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. برای مثال در صورتی که مسئولیت اداره یک شرکت ساختمانی را به عهده دارید و متوجه این مطلب شدید که پستی که درباره تعمیرات سرویس بهداشتی منازل نوشته اید نسبت به پست های دیگر بازدیدکنندگان بیشتری دارد، محتوای بیشتری را درباره این مطلب در وب خود منتشر کنید.

rightArrow(SMALLER)به کاربران امکان مشترک شدن در خبرنامه ها و پست های وب سایت خود را بدهید. از این طریق مشتریان و سایر کاربرانی که به خدمات شما علاقه نشان می دهند، می توانند از آخرین اخبار و به روز رسانی های انجام شده در کسب و کار شما مطلع شوند. از این طریق همچنین فهرستی از ایمیل هایی را به دست می آورید که متعلق به مشترکان شما می باشد.

rightArrow(SMALLER)با استفاده از وب سایت های رسانه اجتماعی به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. در سکوهای رسانه اجتماعی مانند توییتر، لینکد این و اینستاگرام و فیس بوک حضور یابید و از این طریق کسب و کار خود را در معرض تماشای میلیون ها کاربر اینترنتی قرار دهید.

rightArrow(SMALLER)تا جایی که امکان دارد در تمامی سکوهای رسانه اجتماعی برای کسب و کار خود پروفایل تشکیل دهید. سپس به صورت مرتب و پشت سر هم مطالبی را درباره رخدادهای گوناگون مرتبط با کسب وکار، نحوه فروش، محصولات جدید، فروش ویژه و غیره در پروفایل های خود وارد کنید.

rightArrow(SMALLER)فیلم های ویدیویی مرتبط با کسب و کارتان را بر روی وب سایت های مخصوص نمایش فیلم های ویدیویی مانند یوتیوب و  Metacafe قرار دهید. از این طریق می توانید جزئیات کسب و کار خود را در معرض دید کاربرانی قرار دهید که از تماشا و به اشتراک کذاری فیلم های ویدیویی مرتبط با کسب و کار شما لذت می برند.

rightArrow(SMALLER)به تهیه فیلم های ویدیویی بپردازید که به گونه ای حاوی اطلاعات کاربردی و مفید مرتبط با کسب و کار شما باشند و روش استفاده از محصولات را به بازدیدکنندگان نشان بدهند. برای مثال در صورتی که صاحب یک سالن آرایشگاه هستید، فیلم های ویدیویی تهیه کنید که روش شینیون و کوتاهی مو را نشان می دهند و از این طریق خدمات خود را به کاربران زیادی معرفی کنید.

rightArrow(SMALLER)پروفایل شرکت خود را بر روی بسیاری از دایرکتوری های کسب و کار آنلاین قرار دهید. در صورتی که کسب و کار شما به منطقه خاصی خدمات ارائه می دهد، استفاده از این دایرکتوری ها می تواند بسیار مفید باشد. Google Places, Yahoo Local, Yelp, Yellow Pages نمونه هایی از این دایرکتوری های کسب و کار آنلاین هستند.

rightArrow(SMALLER)این باکس ایمیل مشترکین خود را با انبوهی از ایمیل های مرتبط با کسب و کار خود پر کنید. به این نوع از بازاریابی اینترنتی بازاریابی با استفاده از ایمیل می گویند. و همچنین از این طریق می توانید به مشترکین خود اطلاعاتی درباره محصولات جدید، حراجی ها و فروش های ویژه، و سایر اخبار مرتبط با کسب و کار ارائه دهید.

مهم ترین نکات

قلمرو گرایش های نوظهور بازاریابی اینترنتی بسیار پویا است و بازاریابان باید خود را با این محیط پویا و در حال تغییر وفق بدهند تا بتوانند در این بازار پر رقابت باقی بمانند و پیشرفت کنند. در اینجا چند نمونه مطرح می شود: معرفی HTML5 باعث شده است کمک شایانی به طراحی وب سایت های برتر بشود. حضور یافتن در میان اولین نتایج حاصل از جست و جوی موتورهای جست و جو گر بسیار زودگذر و ناپایدار است، زیرا موتورهای جست و جو گر الگوریتم خود را مرتباً تغییر می دهند و حضور همیشگی در میان اولین نتایج نیازمند دقت و توجه بیشتری می باشد. در رسانه های اجتماعی، میکرووبلاگینگ (ارسال مرتب و پشت سر هم پست های کوتاه به یک میکروبلاگ را میکرووبلاگینگ می گویند) رو به افول است و کاربران خواهان ماندگاری بیشتر و حضور پر رنگ تری در وبلاگ های خود هستند. شبکه های اجتماعی و به روز رسانی استتوس در آنها همچنان به اندازه گذشته پر رونق و محبوب هستند. آخرین و جدیدترین رابط ها بر روی بهترین وب سایت های تحلیلی دسترسی به اطلاعات را بیشتر و آسان تر و مطالعه آنها را لذت بخش تر می سازند.

http://daghighe.com

منبع اصلی مطلب : بازاریابی مجازی کسب و کار اینترنتی
برچسب ها : سایت ,طریق ,مرتبط ,استفاده ,دهید ,اینترنتی ,کلمات کلیدی ,رسانه اجتماعی ,قرار دهید ,اولین نتایج ,برای مثال ,میان اولین نتایج ,سکوهای رسانه اجتماع
اشتراک گذاری: این صفحه را به اشتراک بگذارید

آینا گروه : چگونگی اجرای مبانی و مراحل اولیه بازاریابی مجازی (اینترنتی)